A Thousand Years


akhirnya . terjadi juga :"[
Wednesday, 21 September 2011
ya allah , bende yang aku takot-takot selama nie akhirnya terjadi jugak . die dah tukar relationship tuhh . sumpah ! aku menangis bile bukak FB nie tadi . sedihh nyerr tuhan jerr lha yang tahu . kecewa nyerr dengan die :( selama nie aku tunggu die . aku berharap die balik kat aku balek . tapi , hampa =.=" . die tetap dengan keputusan die . memang aku mengaku , semua nie berpunca daripada aku . sebab aku main-main kan die and tipu die . tapi , aku sayang die lebih dari segala-galanya . die tak tahu kerr semua tuhh ?? die tak pecaye kan aku kerr ?? kenapa buad aku macam nie ?? kenapa ??  aku tahu aku salah . maaf kan lha aku :'( aku perlu kan kau . aku tak nak menangis macam nie lagi . tolong lahh faridzuan . :"(





aku sayang kau lha bodohh ! =.="
kau tahu tak ?????

Labels:





Older Post . Newer Post