A Thousand Years


everything is OVER :"[
Friday 9 September 2011
okayy . aku tahu semua nyerr , antara kite sudah berakhir :"[ kau yang memutus kan nyerr . tapi , takpelah . aku terima . walaupun berat sangat hati nie nak lepas kan kau . -.- apew boleh buad ? kalau orang dah tak nak , tak boleh nak di pakse-pakse . aku faham . aku memang bukan yang terbaekk untok kau . aku berdoa , kau berjumpa dengan yang lebih baekk daripada aku :) yang boleh jage kau , hati dan perasaan kau . yang boleh menyayangi kau sepenuh hati . aku tak mampu nak buad and bagi semua tuhh dekat kau . aku mintak maaf sangatsangat :( aku dah kecewa kan kau and aku dah tipu kau . aku memang jahat ken ?? aku tahu . lastly , aku nak cakap . jauh dalam hati aku nie , aku sayang kau sangatsangat . even aku tahu kau tak kan pecaye cakap perempuan macam aku nie . tapi , nie lha yang sebenar . aku tak kan pena lupa kan kau . kau memang sorang laki yang baekk . laki yang baekk hanye layak untok perempuan yang baekk jerr kan ?? :) aku bukan perempuan baekk . herm , okayy . iloveyou , bie ! i will always love you untill my last breath :'( i will always miss you untill my heartbeat stop :"( and i will always remembered you untill i died :"[ 'MOHD FARIDZUAN HAMID' =,=

Labels:





Older Post . Newer Post